Demanem el seu permís, per obtenir dades estadístiques de la seva navegació en aquesta web, en compliment del Real Decreto-ley 13/2012. Si continua navegant considerem que accepta l'ús de cookies. OK | Mes informació

Empresa

Client to Client neix des de la ilusió de professionals amb ganes de crear un nou projecte empresarial després d´anys d´experiència en la Gestió de Contact Center i CRM. Amb la total implicació i des de el coneixement pràctic aconseguit gràcies a haver treballat amb grans usuaris, tan del sector públic, com privat (Banca, Assegurances, Telecomunicacions, Editorial, Electrònica, Immobiliari, Oci, Pharma, Utilities o Serveis a Empreses...entre d´altres ), així com haver gestionat plataformes pròpies.

El nostre objectiu està clarament orientat cap a: Aportar negoci al nostre client.

La nostra missió és facilitar a les Empreses e Institucions, amb independència del seu tamany, solucions de valor afegit, que els permeti disposar d'un contact center excepcional. El rang de serveis inclou des d'externalitzar l'Atenció al Client i el Telemarketing, a optimitzar la gestió de plataformes existents.

 

Fonamentem la nostra filosofia de servei en:

Obtenir la satisfacció del nostre client gràcies a comptar amb un equip humà professional, una alta qualitat de servei donat, i l´ús de tecnologia puntera

El nostre projecte empresarial es recolza en els següents pilars:

  • Gran identificació amb el client
  • Equip humà de gran talent, capacitat, altament motivat i amparat pel protocol d'assetjament laboral
  • Control continu de qualitat del Servei com figura a la nostra política de millora continua
  • Call Centers propis ubicats prop del client

La qualitat constitueix un del nostres factors diferencials

La gestió de tot Servei precisa procediment i control en 3 nivells d´ actuació:

  1. Estratègic. Els objectius finals del servei determinen la definició, el disseny i la execució del servei. Per això dissenyem els serveis conjuntament amb els nostres clients per assegurar al màxim la consecució dels objectius.
  2. Operativu. Garantim el bon funcionament ja que dimensionem i coordinem els nostres equips a mida de les necessitats dels nostres clients.
  3. Qualitat. Perseguim la regularitat en la presentació del servei, mitjançant el seguiment continu, el reporting personalitzat i les auditories periòdiques. Tot amb la discreció i confidencialitat absolutes que requereix el client.
  • Definició clara d'objectius
  • Manualització total de continguts i procedimients
  • Sistemes de retribució basats en qualitat
  • Poximitat de la supervisió
  • Monitorització on-line diària del servei
  • Auditories internes i externes regulars de qualitat
  • Formació continua i programes de millora
  • Reporting
  • Confidencialitat